Principiu di silizzioni dâ valvula
(1)Sicurizza e affidabbilità. Richiesti di pruduzzioni di pitruchìmichi, centrali elettrichi, mitallurgìi e autri nnustri pi nu funzionamentu cuntinuu, stàbbili e a longu ciclu. Pirciò, la valvula nicissària avissi a èssiri auta affidabbilità, granni fatturi di sicurizza, nun po causari granni sicurizza di pruduzzioni e morti pirsunali a causa di guastu dâ valvula, pi rispunniri ê riquisiti di funziunamentu a longu tèrmini dû dispusitivu. Sparti, ridduciri o evitari li pirditi causati dê valvuli, criari na fabbrica pulita e civilizzata, l'implementazzioni dâ saluti, dâ sicurizza, dâ gistioni ambientali.
(2)Suddisfari li riquisiti di pruduzzioni di prucessu. La valvula avissi a suddisfari li bisogni di usari lu mediu, la prissioni di travagghiu, la timpiratura di travagghiu e l'usu, ca è macari lu riquisiti di basi dâ silizzioni dâ valvula. Si la valvula è nicissària pi prutèggiri la supraprissioni e scaricari lu menzu eccessivu, s'hannu a scègghiri la valvula di sicurizza e la valvula di traboccu; pi evitari la valvula di ritornu mediu duranti lu prucessu di funziunamentu, aduttarivalvula di cuntrollu; eliminari automaticamenti l'acqua cundinsata, l'aria e autri gas non cundinsanti ginirati ntê tubbi di vapuri e nta l'attrizzatura, evitannu ô stissu tempu la fuga dû vapuri, s'havi a usari la valvula di scarico. Sparti, quannu lu menzu è currusivu, s'hannu a scègghiri boni matiriali risistenti â curruzzioni.
(3) Funzionamentu, stallazzioni e manutinzioni còmudi. Doppu ca la valvula è stallata, l'upiraturi avissi a èssiri capaci di idintificari currettamenti la dirizzioni dâ valvula, lu signu d'apirtura e lu signali di nnicazzioni, accussì di affruntari vari guasti d'emergenza. Ntô stissu tempu, la struttura di tipu di valvula scigghiuta avissi a èssiri cchiù granni pussìbbili, nstallazzioni e manutinzioni còmudi.
(4) Ecunumìa. Sutta la primisa di rispunniri a l'usu nurmali di cunnutti di prucessu, li valvuli cu nu costu di pruduzzioni rilativamenti vasciu e na struttura sèmplici s'avìssiru a scègghiri pi ridduciri lu costu dû dispusitivu, evitari lu munnizzamentu di matiriali primi di valvuli e arriddùciri lu costu di nstallazzioni e manutinzioni di valvuli ntâ fasi succissiva.
Passi di silizzioni dâ valvula
1.Ditirminari li cunnizzioni di travagghiu dâ valvula ‘n basi a l'usu dâ valvula nnô dispusitivu o nnô cunnuttu dû prucessu. Pir esempiu, lu menzu di travagghiu, la prissioni di travagghiu e la timpiratura di travagghiu, ecc.
2.Ditirminari lu liveddu di prissioni di sigillatura dâ valvula sicunnu lu menzu di travagghiu, l'ambienti di travagghiu e li riquisiti di l'utenti.
3.Ditirminari lu tipu di valvula e la modalità di cunnuta 'n basi ô scopu dâ valvula. Tipi comuvalvula a farfalla risistenti, valvula di cuntrollu, valvula di canceddu,valvola di bilanciamentu, ecc. Modalità di guida comu vermi dâ rota, elèttrica, pneumàtica, ecc.
4.Secunnu lu paràmitru numinali dâ valvula. La prissioni numinali e la grannizza numinali dâ valvula hannu a èssiri abbinati ô tubu di prucessu stallati. Quarchi valvula additermina la grannizza numinali dâ valvula ‘n basi ô purtata o â scarica dâ valvula duranti lu tempu nominali dû menzu.
5.Ditirminari la furma di cunnissioni dâ supirfici di l'estrimità dâ valvula e dû tubu 'n basi ê cunnizzioni di funziunamentu riali e â grannizza numinali dâ valvula. Comu la flànca, la saldatura, la clip o lu filu, ecc.
6.Ditirminari la struttura e la furma dû tipu di valvula ‘n basi â pusizzioni di ‘nstallazzioni, ô spazziu di ‘nstallazzioni e â grannizza numinali dâ valvula. Comu la valvula a canceḍḍu a barra scura, la valvula a globbu angulari, la valvula a sfera fissa, ecc.
Sicunnu li carattirìstichi dû menzu, la prissioni di travagghiu e la timpiratura di travagghiu, â curretta e raggiunevuli silizzioni dû scorciu dâ valvula e dî matiriali nterni.
Tempu di pubblicazzioni: 05-lugliu 2024


