• strisciuni_testa_02.jpg

Manutinzioni dâ valvula

Pî valvuli ‘n funziunamentu, tutti li parti dâ valvula avissiru a èssiri cumpleti e ‘ntatti. Li bulloni dâ flànca e dâ staffa sunnu ‘ndispinsàbbili, e li fili avissiru a èssiri ‘ntatti e nun è cunsentitu nuḍḍu sciogghimentu. Si lu datu di fissaggiu dâ rota manuali è scioltu, s'avissi a strinciri 'n tempu pi evitari l'abrasioni dâ giuntu o la pèrdita dâ rota manuali e dâ targa. Si la rota a manu si perdi, non è pirmissu scanciarila cu na chiavi riggistrabbili, e s'avissi a cumplitari 'n tempu. La ghiannula d'imballaggiu nun è pirmissa di èssiri distorta o nun aviri nuḍḍu spazziu di pri-strincimentu. Pî valvuli nta n’ambienti ca è facilmenti cuntaminatu di chioggia, nivi, pruvulazzu, ventu e rina, lu stelu dâ valvula avissi a èssiri dutatu di nu cupirchiu prutittivu. La scala nnâ valvula s’avissi a tèniri ‘ntatta, accurata e chiara. Li sigilli di chiummu, li tappi e l'accissòri pneumàtici dâ valvula avissiru a èssiri cumpleti e ‘ntatti. La giacca d'isolamentu nun avissi aviri ammaccaturi o firiti.

Nun è pirmissu sbattiri, stari supra o suppurtari oggetti pisanti nnâ valvula ‘n funziunamentu; ‘n particulari li valvuli nun mitallici e li valvuli ‘n ghisa sunnu ancora cchiù vietati.

Manutinzioni dî valvuli a vacanti

La manutinzioni dê valvuli a rallentamentu s'avissi a fari nzèmmula a l'attrizzatura e ê cunnitturi, e s'avissi a fari li siguenti travagghi:

1. Puliri luvalvula

La cavità nterna dâ valvula havi a èssiri purgata e pulita senza residui e suluzzioni acquea, e l'esternu dâ valvula havi a èssiri asciugatu senza sporcizia, ogghiu,

2. Alliniari li parti dâ valvula

Doppu ca la valvula manca, lu livanti nun po èssiri smuntatu pi cumponiri lu punenti, e li parti dâ valvula avissiru a èssiri cumpletamenti attrizzati pi criari boni cunnizzioni pi l'usu appressu e assicuràrisi ca la valvula è ‘n boni cunnizzioni.

3. Trattamentu anticurruzzioni

Tira fora l'imballaggiu ntâ scatula di ripieno pi evitari la curruzzioni galvànica dûvalvulatrunzu. Applicari l'agenti antirugghiu e lu grassu ntâ supirfici di sigillatura dâ valvula, ntô stelu dâ valvula, ntô datu dû stelu dâ valvula, ntâ supirfici lavurata e ntâ autri parti sicunnu la situazzioni spicìfica; li parti pittati s'avìssiru a pittari cu pittura anticurruzzioni di rugghia.

4. Prutizzioni

Pi evitari l'impattu di autri uggetti, la manipolazzioni e lu smuntaggiu artificiali, si è nicissariu, li parti mubbili dâ valvula s'avissiru a fissari, e la valvula s'avissi a 'mpaccari e pruteggiri.

5.manutinzioni rigulari

Li valvuli ca foru inattivi pi tantu tempu s’avìssiru a cuntrullari e mantinuri règularmenti pi evitari la curruzzioni e li danni â valvula. Pî valvuli ca foru inattivi pi troppu tempu, s’avissiru a usari doppu aviri passatu lu test di prissioni nzèmmula a l’attrizzatura, li dispusitivi e li cunnitturi.

Manutinzioni di l'apparecchi elèttrici

Lu travagghiu di manutinzioni cutidianu dû dispusitivu elèttricu è giniralmenti nun cchiù picca di na vota ô misi. Li cuntinuti di manutinzioni sunnu:

1. L'aspettu è pulitu senza accumulu di pruvulazzu; lu dispusitivu è lìbbiru di cuntaminazzioni di vapuri, acqua e ogghiu.

2. Lu dispusitivu elèttricu è beni sigillatu, e ogni supirfici e puntu di sigillatura avissi a èssiri cumpletu, fermu, strittu e senza pirditi.

3. Lu dispusitivu elèttricu avissi a èssiri ben lubrificatu, unghiatu ‘n tempu e comu nicissariu, e lu datu dû stelu dâ valvula avissi a èssiri lubrificatu.

4. La parti elèttrica avissi a èssiri ‘n boni cunnizzioni, e evitari l'erusioni di l'umidità e dâ pruvulazzu; si è vagnatu, usari un megohmmetru di 500 V pi misurari la risistenza di isulamentu ntra tutti li parti purtanti di currenti e la scoccia, e lu valuri nun avissi a èssiri cchiù vasciu di o. Pi l'asciugatura.

5. L'interrutturi autumàticu e lu rilè tèrmicu nun avissiru a scipparisi, la luci di l'innicaturi mustra currettamenti, e nun c'è nuḍḍu guastu di pèrdita di fasi, curtu circuitu o circuitu apertu.

6. Lu statu di travagghiu dû dispusitivu elèttricu è nurmali, e l'apirtura e la chiusura sunnu flissìbbili.

Manutinzioni di apparecchi pneumatici

Lu travagghiu di manutinzioni cutidianu dû dispusitivu pneumàticu è giniralmenti nun cchiù picca di na vota ô misi. Li cuntinuti principali dâ manutinzioni sunnu:

1. L'aspettu è pulitu senza accumulu di pruvulazzu; lu dispusitivu nun avissi a èssiri cuntaminatu di vapuri acqueu, acqua e ogghiu.

2. La sigillatura dû dispusitivu pneumaticu avissi a èssiri bona, e li supirfici e li punti di sigillatura avissiru a èssiri cumpleti e firmi, stritti e nun danneggiati.

3. Lu miccanìsimu di funziunamentu manuali avissi a èssiri ben lubrificatu e apertu e chiusu flissìbbilimenti.

4. Li giunti di gas di ngressu e di uscita dû cilìnnaru nun ponnu èssiri danneggiati; tutti li parti dû cilìnnaru e dû sistema di tubbulari d'aria s'avìssiru a ispezziunari cu cura e nun s'hannu a èssiri nuḍḍa pirdita ca nfruenza li funziunalità.

5. Lu tubu nun è pirmissu èssiri affunnatu, l'annunziaturi avissi a èssiri ‘n boni cunnizzioni, la luci ‘nnicatrici di l'annunziaturi avissi a èssiri ‘n boni cunnizzioni, e lu filu di culligamentu di l'annunziaturi pneumàticu o di l'annunziaturi elèttricu avissi a èssiri ‘ntattu senza pirdita.

6. Li valvuli dû dispusitivu pneumàticu avissiru a èssiri ‘n boni cunnizzioni, lìbbiri di pirditi, aperti ‘n manera flissìbbili e aviri nu flussu d'aria liscia.

7. Tuttu lu dispusitivu pneumàticu avissi a èssiri ‘n cunnizzioni di travagghiu nurmali, apertu e chiusu ‘n manera flissìbbili.

Cchiù dubbi o dumanni pi chiḍḍi ca sidunu risistentivalvula a farfalla, valvula di canceddu, si pò cuntattari cuVALVULA TWS.


Tempu di pubbricazzioni: 19 uttùviru 2024