1. Chiariri lu scopu dila valvulanta l'attrizzatura o l'apparecchiu
Additirminari li cunnizzioni di travagghiu dâ valvula: la natura dû menzu applicabbili, la prissioni di travagghiu, la timpiratura di travagghiu e lu mètudu di cuntrollu.
2. Scegghiri currettamenti lu tipu di valvula
La scelta curretta dû tipu di valvula è nu pririquisitu pû pruggitista pi capiri completamenti tuttu lu prucessu di pruduzzioni e li cunnizzioni di funziunamentu. Quannu si scegghi lu tipu di valvula, lu pruggitista avissi prima a capiri li carattirìstichi strutturali e li funziunalità di ogni valvula.
3. Ditirminari li cunnissiuna finali dâ valvula
Ntra li cunnissiuna filettati, li cunnissiuna a flànca e li cunnissiuna di fini saldati, li primi du’ su’ li cchiù usati. Li valvuli filettati sunnu principalmenti valvuli cu nu diamitru numinali sutta li 50 mm. Si lu diamitru è troppu granni, l'installazzioni e la sigillatura dâ parti di culligamentu sarà assai difficili. Li valvuli a flànca sunnu cchiù còmudi di stallari e smuntari, ma sunnu cchiù pisanti e cari dî valvuli filettati, quinni sunnu adatti pi cunnissiuna di cunnitturi di vari diamitri e prissioni. Li cunnissiuna saldati su' adatti pi carichi pisanti e su' cchiù affidàbbili di chiḍḍi a flànca. Tuttavia, è difficili smuntari e ristallari la valvula culligata pi saldatura, quinni lu so usu è limitatu a l'uccasioni unni di sòlitu pò funziunari affidabbilmenti pi tantu tempu, o unni li cunnizzioni d'usu sunnu gravi e la timpiratura è auta.
4. Silizzioni dû matiriali dâ valvula
Quannu si scegghi lu matiriali dâ scoccia dâ valvula, li parti nterni e la supirfici di sigillatura, oltri a cunzidirari li prupità fìsichi (timpiratura, prissioni) e li prupità chìmichi (currusività) dû menzu di travagghiu, s'avissi a capiri macari la pulizia dû menzu (cu o senza particeḍḍi sùlidi). Sparti, è nicissariu fari rifirimentu ê rigulamenti rilivanti dû statu e dû dipartimentu di l'utenti. La scigghiuta curretta e raggiunevuli dû matiriali dâ valvula po ottèniri la durata di sirvizziu cchiù ecunòmica e li megghiu pristazzioni dâ valvula. La siquenza di silizzioni dû matiriali dû corpu dâ valvula è: ghisa-acciaiu-carboniu-acciaiu ‘nossidabbili, e la siquenza di silizzioni dû matiriali di l’aneḍḍu di sigillatura è: gomma-ramu-acciaiu ‘n liga-F4.
5. Autri
Sparti, s’avissi a ditirminari macari lu purtata e lu liveddu di prissioni dû fluidu ca scurri attraversu la valvula, e s’avissi a scègghiri la valvula apprupriata usannu li dati esistenti (comucatàlughi di prudutti di valvula, campioni ri pruduttu ri valvula, eccetra).
Tempu di pubblicazzioni: 11-maggiu-2022
