• strisciuni_testa_02.jpg

Sei mutivi pi danni â supirfici di sigillatura dâ valvula

A causa dâ funzioni di l'elimentu di sigillatura di ntirrumpiri e culligari, rigulari e distribbuiri, siparari e ammiscari li media ntô passaggiu dâ valvula, la supirfici di sigillatura è spissu suggetta a curruzzioni, erusioni e usura dê media, ca la renni assai suscittìbbili a danni.

Paroli chiavi:la supirfici di sigillatura; la curruzzioni; l'erusioni; l'usura

Ci sunu dui mutivi pô dannu â supirfici di sigillatura: dannu umanu e dannu naturali. Lu dannu umanu è causatu di fatturi comu na scarsa pruggettazzioni, na produzzioni, na silizzioni dê matiriali, n'installazzioni sbagghiata, n'usu scarsu e na manutinzioni. Lu dannu naturali è l'usura dî cunnizzioni di travagghiu nurmali dâ valvula e è causatu di l'inevitabbili curruzzioni e erusioni dâ supirfici di sigillatura dî media.

Li mutivazzioni dû dannu â supirfici di sigillatura ponnu èssiri riassunti comu si vidi appressu:

 

Scassa qualità di lavurazzioni dâ supirfici di sigillatura: chistu si manifesta principalmenti nta difetti comu firiti, pori e nchiusiuni ntâ supirfici di sigillatura. Chistu è causatu di na scigghiuta sbagghiata di standard di saldatura e trattamentu tèrmicu, accussì comu di nu funzionamentu scarsu duranti la saldatura e lu trattamentu tèrmicu. La durizza dâ supirfici di sigillatura è troppu auta o troppu vascia a causa di na silizzioni sbagghiata dû matiriali o di nu trattamentu tèrmicu sbagghiatu. La durizza nun uniformi dâ supirfici di sigillatura e la scarsa risistenza â curruzzioni su' principalmenti duvuti ô suffiamentu dû mitaḍḍu suttustanti ntâ supirfici duranti lu prucessu di saldatura, ca diluja la cumpusizzioni dâ liga dâ supirfici di sigillatura. Naturalmente, ci sunu macari prubblemi di pruggettazzioni a chistu propositu.

 

Dannu causatu di na silizzioni e n'upirazzioni sbagghiati: chistu si manifesta principalmenti ntâ mancata silizzionivalvulas ‘n basi ê cunnizzioni di travagghiu, usannu na valvula di chiusura comu valvula di frinatura, cu cunsiguenti prissioni eccessiva duranti la chiusura, chiusura viloci o chiusura ncumpleta, pruvucannu erosioni e usura ntâ supirfici di sigillatura. Nstallazzioni sbagghiata e manutinzioni scarsa purtanu a nu funzionamentu anormali dâ supirfici di sigillatura, pruvucannu luvalvulapi upirari cu malatìi e danniari primaturamenti la supirfici di sigillatura.

 

Curruzzioni chimica dû menzu: lu menzu ca circonna la supirfici di sigillatura riaggisci chimicamenti câ supirfici di sigillatura senza pruduciri na currenti, currudennu la supirfici di sigillatura. Curruzzioni alittrochìmica, cuntattu ntra li supirfici di sigillatura, cuntattu ntra la supirfici di sigillatura e lu corpu di chiusura evalvulacorpu, accussì comu li diffirenzi ntâ cuncintrazzioni e ntô cuntinutu di ossìgginu dû menzu, prudùcinu tutti diffirenzi putinziali, pruvucannu la curruzzioni elettruchìmica e currudennu la supirfici di sigillatura dû latu di l'anòdu.

 

Erosioni dô menzu: chistu è lu risultatu di l'usura, di l'erosioni e dâ cavitazzioni dâ supirfici di sigillatura quannu lu menzu scurri. A na certa vilucità, li particeḍḍi fini galleggianti ntô menzu si scuntranu câ supirfici di sigillatura, pruvucannu danni lucali. Lu menzu di flussu a granni vilucità erodi direttamenti la supirfici di sigillatura, pruvucannu danni lucali. Quannu lu menzu si mischia e si vapurizza parzialmenti, li bulli scòppiunu e s’impattunu ntâ supirfici di sigillatura, pruvucannu danni lucali. La cumminazzioni di l'erusioni e dâ curruzzioni chimica dô menzu erodi fortimenti la supirfici di sigillatura.

 

Dannu miccànicu: la supirfici di sigillatura veni graffiata, scuppiata e strinciuta duranti lu prucessu d'apirtura e chiusura. L'àtumi ntra li du supirfici di sigillatura si trasiunu l'unu cu l'autru sutta timpiraturi e prissioni auti, pruducennu nu finòminu d'adisioni. Quannu li du supirfici di sigillatura si mòvunu l'una rispettu all'autra, lu puntu d'adisioni si scippa facilmenti. Cchiù auta è la ruggitùdini dâ supirfici di sigillatura, cchiù è prubbabbili ca si virifica stu finòminu. Quannu la valvula è chiusa, lu discu dâ valvula s’accuppia e strinci la supirfici di sigillatura, pruvucannu usura lucali o n’indentazzioni ntâ supirfici di sigillatura.

Danni di fatica: la supirfici di sigillatura è suggetta a carichi altirnati duranti l'usu a longu tèrmini, pruvucannu fatica e purtannu a firiti e dilaminazzioni. La gomma e la plàstica ponnu nvicchiari doppu l’usu a longu tèrmini, ca porta a na riduzzioni dî prestazzioni. Dû anàlisi dî càvusi supra di danni â supirfici di sigillatura, si vidi ca pi migghiurari la qualità e la durata di sirvizziu dî supirfici di sigillatura dî valvuli, s’hannu a scègghiri matiriali di supirfici di sigillatura apprupriati, strutturi di sigillatura raggiunevuli e mètudi di prucidura.

Valvula TWS ca tratta principalmenti divalvula a farfalla a seduta in gomma, Valvula di canceddu, Filtru a Y, valvola di bilanciamentu, Valvula di cuntrollu Wafe, ecc.


Tempu di pubblicazzioni: 13-maggiu-2023