• strisciuni_testa_02.jpg

Novu sviluppu di valvuli sutta cattura e cunservazzioni di carboniu

Spinti dâ stratiggìa "duppiu carboniu", tanti nnustri furmaru nu percorsu relativamenti chiaru pâ conservazzioni di l'energia e la riduzzioni dû carboniu. La rializazzioni dâ niutralità dû carboniu è ‘nsiparabbili dâ applicazzioni dâ tecnuluggìa CCUS. L’applicazzioni spicìfichi dâ tecnuluggìa CCUS nchiudi la cattura dû carboniu, l’utilizzu e l’archiviazzioni dû carboniu, eccetra. Chista seri di applicazzioni tecnulòggichi cumporta naturalmenti l’abbinamentu dî valvuli. Dô puntu di vista di nnustri e applicazzioni currilati, sviluppu futuru La pruspittiva è digna di l'attinzioni dû nostruvalvulasitturi.

1.CCUS cuncettu e catina nnustriali

Cuncettu A.CCUS
Lu CCUS pò èssiri scanusciutu o macari scanusciutu a tanti pirsòni. Pirciò, prima di capiri l'impattu dû CCUS nnâ nnustria dî valvuli, mparamu nzèmmula ncapu lu CCUS. CCUS è n'abbriviazzioni dû ngrisi (Carbon Capture, Utilization and Storage)

Catina dû sitturi B.CCUS.
L'intera catina dû sitturi CCUS è principalmenti cumposta di cincu culligamenti: funti di emissioni, cattura, trasportu, utilizzu e archiviazzioni e prudutti. Li tri culligamenti di cattura, trasportu, utilizzu e cunservazzioni sunnu strittamenti currilati â nnustria dî valvuli.

2. L'impattu dû CCUS suprala valvulasitturi
Spinti dâ niutralità dû carboniu, la mprimintazzioni dâ cattura dû carboniu e dâ cunservazzioni dû carboniu nnâ pitruchìmica, nnâ putenza tèrmica, nnâ acciaiu, nnô cimentu, nnâ stampa e nnî autri nnustri a valli dâ nnustria dî valvuli aumintarà a picca a picca e mustrarà carattirìstichi diversi. Li vantaggi dâ nnustria vènunu rilasciati a picca a picca e abbisogna stari attenti a li sviluppi rilevanti. La dumanna di valvuli ntê cincu sittùra appressu aumintarà assài.

R. A dumànna dâ ‘ndustria pitruchìmica è a prima a suttaliniari
Si stima ca la dumanna di riduzzioni di l'emissioni pitruchìmichi dû me paisi ntô 2030 è di circa 50 miliuna di tunnillati, e ca diminuirà a picca a picca a 0 ntô 2040. Picchì li nnustri pitruchìmichi e chimichi sunnu l'ari principali di l'utilizzu dû diossidu di carboniu, e la cattura di nu vasciu costu di cunsumu di enirgìa, lu cunsumu principali di enirgìa, l'applicazzioni dâ tecnuluggìa CUSS fu la prima a èssiri prumuvuta nta chistu campu. Ntô 2021, Sinopec accumincia la custruzzioni dû primu pruggettu CCUS dâ Cina di miliuna di tunnillati, lu pruggettu CCUS dû campu pitrolìfiru Qilu-Shengli. Doppu ca lu pruggettu è cumplitatu, addivintarà la cchiù granni basi di dimostrazzioni dâ catina dû nnustriali CCUS ‘n Cina. Li dati furniti di Sinopec mustranu ca la quantitati di diossidu di carboniu catturatu di Sinopec ntô 2020 arrivau a circa 1,3 miliuna di tunnillati, di cui 300.000 tunnillati verrannu usati pi l'alluvioni dê campi pitrolìfiri, ca arrinisciu a migghiurari lu recuperu di l'emissioni di carboniu grezzu.

B. Aumintarà a dumànna dâ ‘ndustria dâ putenza tèrmica
Dâ situazzioni attuali, la dumanna di valvuli ntâ nnustria di l'energìa, supratuttu la nnustria di l'energìa tèrmica, nun è assai granni, ma sutta la prissioni dâ stratiggìa "duppiu carboniu", lu compitu di niutralizzazzioni dû carboniu dî chianti a carboniu sta addivintannu sempri cchiù diffìcili. Secunnu li privisioni di l'istituzzioni rilivanti: la dumanna di elittricità dû me paisi avissi a aumintari a 12-15 triliuni di kWh ntô 2050 e 430-1,64 miliardi di tunnillati di diossidu di carboniu hannu a èssiri riduciuti attraversu la tecnuluggìa CCUS pi raggiungiri emissioni netti zeru ntô sistema di putenza. Si na chianta a carboniu è stallata cu CCUS, pò acquisiri lu 90% di l’emissioni di carboniu, facennula divintari na tecnuluggìa di ginirazzioni di energia a vasciu carboniu. L'applicazzioni CCUS è lu menzu tècnicu principali pi rializzari la flissibbilità dû sistema di putenza. Nta stu casu, la dumanna di valvuli causata di l'installazzioni di CCUS aumintarà assai, e la dumanna di valvuli ntô mircatu di l'energìa, supratuttu lu mircatu di l'energìa tèrmica, mustrarà na nova crìscita, ca è degna di l'attinzioni di l'imprisi dâ nnustria dî valvuli.

C. Crìscirà a dumànna dâ ‘ndustria siderurgica e mitallurgica
Si pensa ca la dumanna di riduzzioni di l'emissioni ntô 2030 sarà di 200 miliuna di tunnillati a 050 miliuna di tunnillati l'annu. Si va a nutari ca, oltri a l'utilizzu e â cunservazzioni dû diossidu di carboniu nnâ nnustria siderurgica, pò èssiri usatu direttamenti macari ntô prucessu di produzzioni siderurgica. Sfruttari chisti tecnuluggìi ponnu arriddùciri li emissioni dû 5%-10%. Di chistu puntu di vista, la dumanna rilivanti di valvuli ntâ nnustria siderurgica subbirà novi canciamenti e la dumanna mustrarà na tinnenza di crìscita mpurtanti.

D. A dumànna dâ ‘ndustria dû cimentu criscirà sustanzialmenti
Si stima ca la dumanna di riduzzioni di l'emissioni ntô 2030 sarà di 100 miliuna di tunnillati a 152 miliuna di tunnillati l'annu e la dumanna di riduzzioni di l'emissioni ntô 2060 sarà di 190 miliuna di tunnillati a 210 miliuna di tunnillati l'annu. Lu diossidu di carboniu pruduttu dâ dicumpusizzioni dô calcari ntâ nnustria dô cimentu rapprisenta circa lu 60% di l'emissioni totali, quinni lu CCUS è nu menzu nicissariu pâ dicarbonizzazzioni dâ nnustria dô cimentu.

E. La dumanna dâ nnustria di l'energìa di idrògginu sarà ampiamenti usata
Pi estrarri l'idrògginu blu dû mitanu ntô gas naturali abbisogna di l'usu di nu granni nùmmaru di valvuli, picchì l'enirgìa veni acquisita dû prucessu di pruduzzioni di CO2, è nicissària la cattura e l'archiviazzioni dû carboniu (CCS) e la trasmissiuni e l'archiviazzioni abbisognu di l'usu di nu granni nùmmaru di valvuli.

3. Suggirìmenti pâ nnustria dî valvuli
Lu CCUS avrà nu spazziu granni pû sviluppu. Puru si affrunta vari difficultà, ntô longu tèrmini, lu CCUS avrà nu spazziu largu pû sviluppu, ca è ‘ndubbiu. La nnustria dî valvuli avissi a mantèniri na chiara cumprinsioni e na priparazzioni mintali adeguata pi chistu. Si raccumannàa ca la nnustria dî valvuli distribbuisci attivamenti campi currilati â nnustria CCUS

A. Partecipari attivamenti a pruggetti di dimostrazzioni CCUS. Pi lu pruggettu CCUS ca veni mprimintatu ‘n Cina, li mprisi dâ nnustria dî valvuli hannu a participari attivamenti â mprimintazzioni dû pruggettu ‘n termini di tecnuluggìa e ricerca e sviluppu di prudutti, riassumiri la spirienza nnô prucessu di participazzioni â mprimintazzioni dû pruggettu, e fari priparazzioni sufficienti pâ succissiva pruduzzioni di massa ‘n larga scala e abbinamentu di valvuli. Riservi di tecnuluggìa, talentu e prudutti.

B. Cuncintràrisi supra l'attuali disposizzioni dâ ‘ndustria chiavi dû CCUS. Cuncintràrisi ntâ nnustria dû carboniu unni veni usata principalmenti la tecnuluggìa di cattura dû carboniu dâ Cina, e ntâ nnustria dû pitrogghiu unni si cuncintra l'archiviazzioni giulòggica pi distribuiri li valvuli dû pruggettu CCUS, e distribuiri li valvuli ntê àrii unni s'attròvanu sti nnustri, comu lu bacinu di Ordos e lu bacinu Junggar-Tuha, ca sunnu àrii mpurtanti di pruduzzioni di carboniu. Lu bacinu dâ Baia di Bohai e lu Bacinu dâ Vucca dô Ciumi Pearl, ca sunu arii mpurtanti di pruduzzioni di pitroliu e gas, stabbilìru stritti rilazzioni di cooperazzioni cu l'imprese rilivanti pi sfruttari l'opportunità.

C. Furniri nu certu supportu finanziariu pâ tecnuluggìa e la ricerca e lu sviluppu dî valvuli dû pruggettu CCUS. Pî pigghiari lu cumannu nnô campu dî valvuli dî pruggetti CCUS nnô futuru, si raccumanna ca li sucità nnustriali mèttinu di parti na certa quantità di funni pâ ricerca e lu sviluppu, e dannu supportu ê pruggetti CCUS ‘n termini di ricerca e sviluppu tecnulòggicu, accussì di criari n’ambienti bonu pâ disposizzioni dâ nnustria CCUS.

‘N brevi, pâ ‘ndustria CCUS, si raccumannàa cala valvulala nnustria capisci pienamenti li novi canciamenti nnustriali sutta la stratiggìa "dual-carbon" e li novi opportunità di sviluppu ca ci vennu cu iḍḍa, tèniri lu passu cû tempu e raggiùngiri nu novu sviluppu ntâ nnustria!

512e10b0c5de14eaf3741d65fe445cd


Tempu di pubbricazzioni: 26-maggiu-2022