• strisciuni_testa_02.jpg

Diminsioni dû mircatu e analisi dû schema dâ nnustria dî valvuli di cuntrollu dâ Cina ntô 2021

Panoramica

La valvula di cuntrollu è nu cumpunenti di cuntrollu ntô sistema di trasportu dî fluidi, ca havi li funzioni di tagghiu, rigulazzioni, divirsioni, privinzioni dû ritornu, stabbilizzazzioni dû vurtaggiu, divirsioni o traboccu e alliviu dâ prissioni. Li valvuli di cuntrollu nnustriali su' usati principalmenti ntô cuntrollu dî prucessi nta l'attrizzatura nnustriali e appartèninu ê nnustri di strumenti, strumintazzioni e autumazzioni.

1. La valvula di cuntrollu è simili ô vrazzu di nu robot ca sta rializzannu l’automazziuni nnustriali ed è l’elementu di cuntrollu finali pi canciari li paramitri dû prucessu comu lu flussu mediu, la prissioni, la timpiratura e lu liveḍḍu dû liquidu. Siccomu è usatu comu attuaturi tirminali nnô sistema di cuntrollu dî prucessi di autumazzioni nnustriali, la valvula di cuntrollu, canusciuta macari comu “attuaturi”, è unu dî dispusitivi funnamintali dâ manifattura ntiliggenti.

2. La valvula di cuntrollu è lu cumpunenti di basi chiavi di l'automazzioni nnustriali. Lu sò liveddu di sviluppu tecnicu rifletti direttamenti la capacità di produzzioni di l'attrizzatura di basi dô paisi e lu liveddu di mudernizzazzioni nnustriali. È na cunnizzioni nicissària pâ nnustria di basi e li sò nnustri di applicazziuni a valli pi rializzari ntiligginza, riti e automazziuni. . Li valvuli di cuntrollu su’ giniralmenti cumposti di attuatura e valvuli, ca ponnu èssiri classificati ‘n basi â funzioni, ê carattirìstichi dâ cursa, â putenza usata di l’attuaturi dutatu, â gamma di prissioni e â gamma di timpiraturi.

 

Catina nnustriali

A valli dâ nnustria dî valvuli di cuntrollu è principalmenti l'acciaiu, li prudutti elèttrici, vari fusi, furgi, chiusura e autri matiriali primi nnustriali. Ci sunnu nu granni nùmmaru ri ‘mpresi a valli, cuncurrenza sufficienti e offerta sufficienti, ca furnisci na bona cunnizzioni ri basi pâ pruduzzioni ri ‘mpresi ri valvuli ri cuntrollu; Ampia gamma di applicazzioni a valli, ntra li quali lu pitrogghiu, la pitruchìmica, la chìmica, la carta, la prutizzioni di l'ambienti, l'enirgìa, l'estrazzioni miniraria, la mitallurgìa, la midicina e autri nnustri.

Dô puntu di vista dâ distribbuzzioni dî costi di pruduzzioni:

Li matiriali primi comu l'acciaiu, li prudutti elèttrici e li fusi sunu cchiù assai di l'80% e li costi di produzzioni sunu circa lu 5%.

Lu campu cchiù granni di applicazzioni a valli dî valvuli di cuntrollu ‘n Cina è la nnustria chìmica, ca rapprisenta cchiù dû 45%, siguita dâ nnustria dû pitroliu, dû gas e dû putiri, ca rapprisenta cchiù dû 15%.

Cu l’agghiornamentu dâ tecnuluggìa di cuntrollu nnustriali nnî ùrtimi anni, l’applicazzioni dî valvuli di cuntrollu nnâ produzzioni di carta, nnâ prutizzioni di l’ambienti, nnô manciari, nnî prudutti farmacèutici e nnî autri campi si sta sviluppannu sempri cchiù velocimenti.

 

Diminsioni dâ nnustria

Lu sviluppu nnustriali dâ Cina cuntinua a migghiurari e lu liveddu di automazzioni nnustriali cuntinua a migghiurari. Ntô 2021, lu valuri agghiuntu nnustriali dâ Cina arriva a 37,26 triliuni di yuan, cu nu tassu di crìscita dû 19,1%. Comu elementu di cuntrollu tirminali dû sistema di cuntrollu nnustriali, l'applicazzioni dâ valvula di cuntrollu nnustriali ntô sistema di cuntrollu nnustriali migghiura efficacimenti la stabbilità, l'accuratizza e l'automazzioni dû sistema di cuntrollu. Secunnu li dati di l'Associazzioni di l'Industria di Strumenti di Shanghai: ntô 2021, lu nùmmaru di mprisi di sistemi di cuntrollu di autumazzioni nnustriali 'n Cina aumintarà ultiriurmenti a 1.868, cu n'entrata di 368,54 miliardi di yuan, n'aumentu annuali dû 30,2%. Nta l’ùrtimi anni, la pruduzzioni di valvuli di cuntrollu nnustriali ‘n Cina aumintau annu doppu annu, di 9,02 miliuna di nzemi ntô 2015 a circa 17,5 miliuna di nzemi ntô 2021, cu nu tassu di crìscita annuali cumpostu dû 6,6%. La Cina addivintau unu dî cchiù granni pruduttura di valvuli di cuntrollu nnustriali dû munnu.

La dumanna di valvuli di cuntrollu nnustriali ntê nnustri a valli comu chimica e pitroliu e gas cuntinua a aumintari, cumprinnennu principalmenti quattru aspetti: novi pruggetti di nvistimentu, trasfurmazzioni tecnica di pruggetti esistenti, sostituzzioni di ricambi e sirvizzi di ispezzioni e manutinzioni. Nta l'ùrtimi anni, lu paisi aggiustò la struttura nnustriali e trasfurmau l'ecunumìa. Lu modu di crìscita e la vigorosa prumuzzioni dê misuri di cunsirvazzioni di l'energìa e di riduzzioni di l'emissioni hanu n'effettu stimulanti chiaru supra l'investimentu dô pruggettu e li bisogni di trasformazzioni tecnulòggica dê nnustri a valli. Sparti, l'agghiornamentu nurmali e la sostituzzioni di l'attrizzatura e li sirvizzi di ispezzioni e manutinzioni purtaru macari na dumanna stàbbili pô sviluppu dâ nnustria. Ntô 2021, la scala dû mircatu dî valvuli di cuntrollu nnustriali dâ Cina sarà di circa 39,26 miliardi di yuan, n’aumentu annuali di cchiù dû 18%. Lu sitturi havi n’àutu margini ri utilizzu lordu e 'na forti profittabbilità.

 

Schema di l'impresa

la cuncurrenza dû mircatu dî valvuli di cuntrollu nnustriali dû me paisi pò èssiri spartuta ‘n tri liveddi,

Ntô mircatu ri fascia vascia, li marchi dumèstici foru ‘n gradu ri risòlviri completamenti a dumànna dû mircatu, a cuncurrenza è accidintali e l'omugginità è grave;

Ntô mircatu mid-end, li ‘mpresi dumèstichi cu nu liveddu tecnicu rilativamenti àutu rapprisintàti dâValvula di sigillatura d'acqua di Tianjin TangguCo., Ltdoccupari parti dâ quota di mircatu;

Ntô mircatu high-end: u tassu ri penetrazzioni dî marchi dumèstici è relativamenti vasciu, ca è occupatu ri marchi ri prima lìnia furasteri e ri marchi prufissiunali.

Nta chistu mumentu, tutti li pruduttura di valvuli di cuntrollu principali dumestici ànnu uttinutu la cirtificazzioni di sistema di qualità ISO9001 e la licenza di pruduzzioni TSG di l'attrizzatura spiciali (cunnuttura di prissioni), e certi pruduttura ànnu passatu la cirtificazzioni API e CE, e ponnu rispittari li standard di pruggettazzioni e pruduzzioni di prudutti ANSI, API, BS, JIS e autri standard.

Lu granni spazziu dû mircatu dî valvuli di cuntrollu dû me paisi attirò assài marchi furasteri pi tràsiri ntô mircatu dumèsticu. Grazzi â forti fùorza finanziaria, granni ‘nvestimenti tècnici e ricca spirènzia, li marchi furasteri sunnu ‘n pusizzioni di primu pianu ntô mircatu dî valvuli di cuntrollu, ‘n particulari lu mircatu dî valvuli di cuntrollu di fascia àuta.

Nta chistu mumentu, ci sunu assai pruduttura di valvuli di cuntrollu dumestici, giniralmenti nichi ‘n scala e vasci ‘n cuncintrazzioni nnustriali, e c’è nu chiaru divariu cû cuncurrenti furasteri. Cu lu prugressu nnâ tecnuluggìa dî valvuli di cuntrollu nnustriali dumestichi, la tinnenza dâ sustituzzioni di l’impurtazzioni di prudutti di fascia àuta è irrivirsìbbili. .

 

Dtinnenza di sviluppu

La valvula di cuntrollu nnustriali dû me paisi havi li siguenti tri tinnenzi di sviluppu:

1. L'affidabbilità dû pruduttu e l'accuratizza di l'aggiustamentu sarànu migghiurati

2. Aumintarà u tassu ri lucalizzazzioni, e a sustituzzioni dî ‘mpurtazzioni sarà accilirata, e a cuncintrazzioni ‘ndustriali aumintarà

3. A tecnuluggìa ‘ndustriali è spissu standardizzata, modularizzata, ‘ntilliggenti, ‘ntigrata e ‘n riti


Tempu di pubblicazzioni: 07-lugliu 2022