Valvuli a farfallafurniri nu mètudu efficienti pi chiudiri e spènniri li fluidi, e sunnu lu succissuri dû tradizziunalivalvula di canceddutecnuluggìa, ca è pisanti, diffìcili di stallari e nun duna li pristazzioni di arrestu stritti nicissari pi evitari pirditi e aumintari la pruduzzioni. L'usu cchiù anticu divalvuli a farfallarisali â fini dû XVIII sèculu e fu migghiuratu ntâ l'anni '50 dû XX sèculu a nu pruggettu cchiù nicu e liggiru ca arrisurbìa efficacimenti li prubblemi di pirditi.
Lu marchiu Keystone di Emerson sviluppò luelastòmiru seri di valvuli a farfalla dû sediu ntô 50° sèculu dû XX sèculu, cu nu disignu cchiù cumpattu e cchiù liggiru pi rispùnniri ê bisogni di l'utenti pi rispùnniri a li sfidi di pirdita e sicurizza. Valvula elàsticavalvula a farfallaè usatu principalmenti pi scanciari li valvuli di canceḍḍu nta l’ambienti a vascia prissioni e a vascia timpiratura, comu l’utilità di fabbrica, l’HVAC di l’edifici e autri nnustri nnustriali ca abbisognanu di sigillatura a liveḍḍu di buḍḍi. È rivestitu di gomma e cintratu, vali a diri ca lu discu e lu stelu si tròvanu ntô centru dû corpu dâ valvula e dî tubbi. La placca dâ valvula gira 90º pi cumpletari la cursa di chiusa a aperta e si po usari cu attuatura manuali, elèttrici e pneumàtici. L'attuaturi cuntrolla l'azzioni dâ placca dâ valvula pi limitari o cunsentiri lu flussu di fluidu attraversu lu tubu, e l'utenti po aggiustari lu flussu dû menzu dû tubu attraversu lu sistema di cuntrollu.
Cu lu sviluppu cuntinuu divalvula a farfalla elàstica dû sediu rivestita di gomma, lu so campu d'applicazzioni fu ultiriurmenti allargatu. L'utenti finali lu ponnu usari pi applicazzioni cchiù caudi e currusivi, comu ammienti liggermenti currusivi, manciari e biviri e applicazzioni pi aria cauda.
Pi affruntari li pulìtichi di sviluppu sustinibbili di oggi, arriddùciri la dipinnenza dê matiriali primi mitallici, e ô stissu tempu èssiri liggeri e po èssiri applicatu nta applicazzioni risistenti â curruzzioni, comu l'attrizzatura di custruzzioni, li cuntinitura di trasportu e di càrricu, li cunnitturi di plàstica o di fibbra di vitru, accussì comu la diminirali, l'ozzonuztrattamentu di l'azzioni.
Novi sfidi dû mircatu
Una dî sfidi ca li clienti ca ùsanu li valvuli a farfalla hannu a’ffruntari oggi è la cumpatibbilità dî matiriali usati chî cunnizzioni di applicazzioni. Pi rispùnniri a chista sfida, li pruduttura di valvuli stannu aduttannu sempri cchiù novi tecnuluggìi avanzati ntô rivestimentu di corpi e dischi di valvuli, pirmittennuli di èssiri usati nta media aggrissivi.
Valvuli a farfallanun su’ cunsigliati pi applicazzioni ca richièdinu na granni caduta di prissioni. Inoltri, pirchì luvalvula a farfallala placca s'attrova ntô canali di purtata, nun po èssiri usata nta applicazzioni ca richièdunu valvuli di tubbi passanti dritti. Sunnu adatti pû cunnizzionamentu ma non pi chiḍḍi ca richièdunu n'aggiustamentu mìnimu.
Ci stamu ancora travagghiannu
Emersonvalvula a farfallali passaggi di ricerca e sviluppu tecnulòggici nun si fermanu, cumprisi l'usu di novi matiriali e li standard dû sitturi aggiornati, la sicurizza e la privinzioni di pirditi sunu li sò principali cunnutturi. L’utenti finali beneficianu di nu ciclu di vita cchiù sicuru e longu a nu costu cchiù vasciu.
Tempu di pubblicazzioni: 23 marzu 2023
