• strisciuni_testa_02.jpg

Installazzioni di valvuli cumuni: Valvula TWS

A.Nstallazzioni dâ valvula di canceddu

Valvula di canceddu, canusciuta macari comu valvula di canceḍḍu, è na valvula ca usa nu canceḍḍu pi cuntrullari l'apirtura e la chiusura, e aggiusta lu flussu dû cunnuttu e apri e chiudi lu cunnuttu canciannu la sizzioni trasvirsali.Valvuli di canceddu sunnu usati principalmenti pi cunnitturi ca aprìsciunu o chiùdunu completamenti lu menzu fluidu. L'installazzioni dâ valvula di canceḍḍu giniralmenti nun havi riquisiti dirizziunali, ma nun po èssiri canciata.

 

B.Installazzioni diglobbu valvula

La valvula a globbu è na valvula ca usa lu discu dâ valvula pi cuntrullari l'apirtura e la chiusura. Aggiustari lu flussu mediu o tagghiari lu passaggiu mediu canciannu lu spazziu ntra lu discu dâ valvula e lu sediu dâ valvula, vali a diri canciannu la grannizza dâ sizzioni dû canali. Quannu si stalla la valvula di chiusura, s'havi a fari attenzioni â dirizzioni dû flussu dû fluidu.

Lu principiu ca s’havi a seguiri quannu si stalla la valvula a globbu è ca lu fluidu ntô cunnuttu passa pû pirtusu dâ valvula di sutta versu supra, comunimenti canusciutu comu “low in and high out”, e nun è pirmissu stallallu versu l’arrè.

 

C.Nstallazzioni dâ valvula di cuntrollu

Valvula di cuntrollu, canusciuta macari comu valvula di cuntrollu e valvula a sensu unicu, è na valvula ca s’apri e si chiudi ‘n manera autumàtica sutta l’azzioni dâ diffirenza di prissioni ntra davanti e arrè dâ valvula. La sò funzioni è chiḍḍa di fari scurriri lu menzu sulu ntâ na dirizzioni e evitari ca lu menzu scurri arrè ntâ dirizzioni nversa. Secunnu li sò diversi strutturi,valvuli di cuntrollu cumprenni lu tipu di ascensuri, lu tipu di oscillazzioni e lu tipu di wafer a farfalla. La valvula di cuntrollu di l'ascensuri è spartuta nta urizzuntali e virticali. Quannu si stalla luvalvula di cuntrollu, s'avissi a dari attinzioni macari â dirizzioni dû flussu dû menzu e nun pò èssiri stallatu ô cuntrariu.

 

D.Nstallazzioni di valvula di riduzzioni di prissioni

La valvula di riduzzioni dâ prissioni è na valvula ca arridduci la prissioni di ngressu a na certa prissioni di uscita richiesta attraversu l'aggiustamentu e s'affida a l'enirgìa dû menzu stissu pi mantèniri automaticamenti stàbbili la prissioni di uscita.

1. Lu gruppu di valvuli di riduzzioni dâ prissioni stallatu ‘n virticali è giniralmenti misu longu lu muru a n’autizza adatta dû terrenu; lu gruppu di valvuli a riduzzioni dâ prissioni nstallati ‘n manera urizzuntali è giniralmenti nstallati ntâ chiattaforma upirativa pirmanenti.

2. L'acciaiu d'applicazzioni è caricatu ntô muru di fora dî du' valvuli di cuntrollu (di sòlitu usati pi valvuli a globbu) pi furmari na staffa, e lu tubu di bypass è macari 'ncacciatu ntâ staffa pi livellari e alliniari.

3. La valvula di riduzzioni dâ prissioni avissi a èssiri stallata ‘n verticali supra lu cunnuttu urizzuntali, e nun avissi a èssiri ‘nclinata. La frèccia ntô corpu dâ valvula avissi a puntari â dirizzioni dû flussu mediu e nun avissi a èssiri stallata versu l’arrè.

4. Li valvuli a globbu e li manòmitri a prissioni àuta e vascia s’avìssiru a ‘nstallari ‘n tutti dui li lati pì osservari li canciamenti ri prissioni prima e doppu a valvula. Lu diamitru dû tubbu arrè â valvula di riduzzioni dâ prissioni avissi a èssiri 2#-3# cchiù granni dû diamitru dû tubbu di ngressu prima dâ valvula, e nu tubbu di bypass avissi a èssiri stallatu pâ manutinzioni.

5. Lu tubu d'equalizzazzioni dâ prissioni dâ valvula di riduzzioni dâ prissioni dâ mimbrana avissi a èssiri culligatu ô tubu di prissioni vascia. Li cunnitturi a vascia prissioni hanu a èssiri dutati di valvuli di sicurizza pi garantiri lu funzionamentu sicuru dû sistema.

6. Quannu si usa pâ dicumpressioni dû vapuri, s'avissi a mèttiri nu tubu di scarico. Pi sistemi di cunnitturi ca richièdunu nu gradu di purificazzioni cchiù àutu, s'avissi a nstallari nu filtru prima dâ valvula di riduzzioni dâ prissioni.

7. Doppu ca lu gruppu di valvuli di riduzzioni di prissioni è stallati, la valvula di riduzzioni di prissioni e la valvula di sicurizza s'avìssiru a pruvari a prissioni, sciacquari e arriggistrati 'n basi ê riquisiti di pruggettazzioni, e lu signu arriggistratu avissi a èssiri fattu.

8. Quannu si sciacqua la valvula di riduzzioni dâ prissioni, chiudi la valvula di ngressu dû ridutturi di prissioni e aprì la valvula di sciacquu pû sciacquu.

 

E.Nstallazzioni di trappuli

La funzioni di basi dâ trappula dû vapuri è chiḍḍa di scaricari l'acqua cundinsata, l'aria e lu gas di diossidu di carboniu ntô sistema di vapuri apprima pussìbbili; ô stissu tempu, pò evitari automaticamenti la pirdita di vapuri ntâ misura cchiù granni. Ci su' assai tipi di trappi, ognuna cu funziunalità diversi.

1. Li valvuli di chiusura (valvuli di chiusura) s'hannu a mèttiri prima e doppu, e s'avissi a mèttiri nu filtru ntra la trappula e la valvula di chiusura davanti pi evitari ca la sporcizia nta l'acqua cundinsata blucca la trappula.

2. S’avissi a stallari nu tubu di ispezzioni ntra la trappa dû vapuri e la valvula di chiusura arrieri pi cuntrullari si la trappa dû vapuri funziona nurmalmenti. Si veni emissa na granni quantitati di vapuri quannu lu tubu di ispezzioni veni apertu, voli diri ca la trappa dû vapuri è rutta e havi a èssiri riparata.

3. Lu scopu di l'impostazzioni dû tubu di bypass è di scaricari na granni quantitati di acqua cundinsata duranti l'avviamentu e ridduciri lu caricu di drenaggiu dâ trappula.

4. Quannu la trappa veni usata pi scaricari l'acqua cundinsata di l'apparecchiaturi di riscaldamentu, s'avissi a mèttiri ntâ parti cchiù vascia di l'apparecchiatura di riscaldamentu, accussì ca lu tubu di cundinsatu veni riturnatu virticalimenti ntâ trappula di vapuri pi evitari ca l'acqua veni sarbata nta l'apparecchiatura di riscaldamentu.

5. Lu postu di stallazzioni avissi a èssiri cchiù vicinu possìbbili ô puntu di scarico. Si la distanza è troppu luntana, l'aria o lu vapuri s'accumulanu ntô tubu suttili davanti â trappula.

6. Quannu lu tubbu urizzuntali dû tubbu principali dû vapuri è troppu longu, s'avissi a cunzidirari lu prubblema dû drenaggiu.

 

F.Nstallazzioni dâ valvula di sicurizza

La valvula di sicurizza è na valvula spiciali ca li parti d'apirtura e di chiusura sunu nta nu statu nurmalmenti chiusu sutta l'azzioni di na forza esterna. Quannu la prissioni dû menzu ntô cunnuttu aumenta supra lu valuri spicificatu, scarica lu menzu ô fora dû sistema pi evitari ca la prissioni dû menzu ntô cunnuttu o l'attrizzatura supira lu valuri spicificatu. .

1. Prima di l'installazzioni, lu pruduttu havi a èssiri ispezziunatu cu cura pi virìficari si c'è nu certificatu di cunfurmità e nu manuali dû pruduttu, accussì di chiariri la prissioni custanti quannu nesci dâ fàbbrica.

2. La valvula di sicurizza avissi a èssiri disposta cchiù vicina possibbili â chiattaforma pi l'ispezzioni e la manutinzioni.

3. La valvula di sicurizza avissi a èssiri stallata ‘n virticali, lu menzu avissi a scurriri di sutta versu supra, e la virticalità dû stelu dâ valvula avissi a èssiri cuntrullata.

4. Nta circustanzi nurmali, li valvuli di arrestu nun ponnu èssiri misa prima e doppu la valvula di sicurizza pi assicurari sicurizza e affidabbilità.

5. Sullivamentu dâ prissioni dâ valvula di sicurizza: quannu lu menzu è liquidu, veni giniralmenti scaricatu ntô cunnuttu o ntô sistema chiusu; quannu lu menzu è gas, giniralmenti veni scaricatu nta l'atmusfera esterna;

6. Lu menzu di ogghiu e gas pò giniralmenti èssiri scaricatu nta l'atmusfera, e l'uscita dû tubu di spurtazzioni dâ valvula di sicurizza avissi a èssiri 3 m cchiù auta dê strutturi circustanti cchiù auti, ma li cunnizzioni siguenti avissiru a èssiri scaricati nta nu sistema chiusu pi assicurari la sicurizza.

7. Lu diamitru dû tubu di pupulazzioni avissi a èssiri almenu uguali ô diamitru dû tubu di ngressu dâ valvula; lu diamitru dû tubu di scarica nun avissi a èssiri cchiù nicu dû diamitru di uscita dâ valvula, e lu tubu di scarica avissi a èssiri purtatu all'esternu e stallatu cu nu gomitu, accussì ca l'uscita dû tubu s'affaccia supra n'aria sicura.

8. Quannu la valvula di sicurizza è stallata, quannu la cunnissioni ntra la valvula di sicurizza e l'attrizzatura e lu cunnuttu è la saldatura d'apirtura, lu diamitru di l'apirtura avissi a èssiri lu stissu dû diamitru numinali dâ valvula di sicurizza.


Tempu di pubblicazzioni: 10-giugnu-2022