• strisciuni_testa_02.jpg

Storia dû sviluppu dâ nnustria dî valvuli dâ Cina (1)

Panoramica

Valvulaè nu pruduttu mpurtanti ntê màchini ginirali. È nstallatu supra vari tubbi o dispusitivi pi cuntrullari lu flussu dû menzu canciannu l'aria dû canali rintra la valvula. Li sò funzioni sunnu: culligari o tagghiari lu menzu, evitari ca lu menzu scurri arrè, aggiustari li paràmitri comu la prissioni e lu purtata dû menzu, canciari la dirizzioni di purtata dû menzu, dividiri lu menzu o prutèggiri li cunnutti e l'attrizzatura dâ supraprissioni, ecc.

Ci sunnu assai varità di prudutti di valvula, ca si spàrtunu ntavalvula di canceddu, valvula a globbu,valvula di cuntrollu, valvula a sfera,valvula a farfalla, valvula di spina, valvula a diaframma, valvula di sicurizza, valvula di rigulazzioni (valvula di cuntrollu), valvula di accilirazzioni, valvula di riduzzioni di prissioni e Trappi, ecc.; Sicunnu lu matiriali, è spartutu nta liga di ramu, ghisa, acciaiu ô carboniu, acciaiu ligatu, acciaiu austiniticu, acciaiu a duppia fasi firriticu-austiniticu, liga a basi di nichel, liga di titaniu, plàstichi ncignirìstichi, valvuli di ncigniria, valvuli di putenza di ciramica, ecc. valvuli, valvuli pi cunnutti e cunnutti, valvuli pi l'industria nucliari, valvuli pi navi e valvuli criugènichi. Ampia gamma di paràmitri di valvula, grannizza numinali di DN1 (unità ‘n mm) a DN9750; prissioni numinali di l'ultra-votu di 1× 10-10 mmrg (1 mmrg = 133,322 Pa) a na prissioni ultra-àuta di PN14600 (unità di 105 Pa); La timpiratura di travagghiu va di la timpiratura ultra-vascia di -269°Câ timpiratura ultra-àuta di 1200°C.

Prudutti di valvula sunnu ampiamenti usati nta vari sitturi di l'ecunumìa nazziunali, comu lu pitroliu, lu gas naturali, la raffinazzioni e la trasfurmazzioni di l'ogghiu e lu gas e li sistemi di trasportu pi gasdotti, li prudutti chìmici, li sistemi di pruduzzioni farmacèutichi e alimintari, l'idroputenza, l'energia tèrmica e li sistemi di pruduzzioni di putenza nucliari; Vari tipi di valvuli su' ampiamenti usati nne sistemi di caudiamentu e alimentazzioni, sistemi di pruduzzioni mitallurggica, sistemi di fluidi pi navi, veiculi, ariumòbbili e vari màchini sportivi, e sistemi d'irrigazzioni e drenaggiu pi tirreni agrìculi. Sparti, ntê campi dî novi ticnoluggìi comu la difisa e l'ariuspazziu, vennu usati macari vari valvuli cu prupità spiciali.

Li prudutti dî valvuli sunnu na granni parti dî prudutti miccànici. Secunnu li statistichi dî paisi nnustrializzati stranieri, lu valuri di pruduzzioni dî valvuli è circa lu 5% dû valuri di pruduzzioni di l’intera nnustria dî màchini. Sicunnu li statistichi, na tradizziunali chianta nucliari cumposta di du’ miliuna di unità di kilowatt àvi circa 28.000 valvuli cunnivisi, di cui circa 12.000 su’ valvuli isulani nucliari. Nu cumplessu pitruchìmicu mudernu supra larga scala abbisogna di cintinara di migghiara di valvuli vari e l'investimentu ntê valvuli giniralmenti rapprisenta di l'8% ô 10% di l'investimentu totali ntâ l'attrizzatura.

 

Situazzioni ginirali dâ nnustria dî valvuli nnâ vecchia Cina

01 Lu postu di nascita dâ nnustria dî valvuli cinisi: Shanghai

Ntâ vecchia Cina, Shanghai fu lu primu postu a prudùciri valvuli ‘n Cina. Ntô 1902, lu Labburatoriu di Ramu Pan Shunji, situatu ntâ Strata Wuchang, ntô Distrittu di Hongkou, a Shanghai, accuminciò a prudùciri a manu lotti nichi di rubinetti pâ teiera. Lu rubinettu dâ teiera è na speci di gallu di ramu fusu. È lu primu prudutturi di valvuli ‘n Cina canusciutu nzinu a ora. Ntô 1919, la Fabbrica di l'Hardware di Deda (Shengji) (lu pridicissuri dâ Fabbrica di Macchine di Trasmissioni di Shanghai) accuminciò di na bicicletta nica e accuminciò a prudùciri rubbi di ramu di diamitru nicu, valvuli a globbu, valvuli di canceddu e idranti di focu. La pruduzzioni di valvuli di ghisa accuminciò ntô 1926, cu na grannizza numinali massima di NPS6 (‘n pullici, NPS1 = DN25,4). Ntâ stu pirìudu, macari fabbrichi di ferramenta comu Wang Yingqiang, Dahua, Lao Demao e Maoxu aprìru pi prudùciri valvuli. Successivamenti, a causa di l’aumentu dâ dumanna di valvuli idraulici ntô mircatu, n’autru gruppu di fabbrichi di ferramenta, fabbrichi di ferru, fabbrichi di fusioni di sabbia (fusioni) e fabbrichi di màchini aprìu pi prudùciri valvuli una doppu l’autra.

Nu gruppu di pruduzzioni di valvuli si furma ntê ari di Zhonghongqiao, Waihongqiao, Daming Road e Changzhi Road ntô distrittu di Hongkou, Shanghai. Nta chiḍḍi tempi, li marchi cchiù vinnuti ntô mircatu dumesticu èranu “Testa di cavaddu”, “Tri 8”, “Tri 9”, “Muneta doppia”, “Ancora di ferru”, “Palla di gallina” e “Palla d’aquila”. Li prudutti di valvuli di ramu ghisa e ghisa a vascia prissioni su' usati principalmenti pi valvuli idraulici nta l'edifici e strutturi sanitari, e na quantità nica di valvuli di ghisa su' usati macari ntô sitturi dâ nnustria tissili liggera. Chisti fabbrichi sunnu assái nichi ‘n scala, cu tecnuluggìi arrieri, apparecchiaturi di chianti sìmplici e produzzioni di valvuli vascia, ma sunnu li primi posti di nascita dâ ‘ndustria dî valvuli dâ Cina. Cchiù tardu, doppu la criazzioni di l'Associazzioni di l'Hardware di Custruzzioni di Shanghai, sti pruduttura di valvuli s'arriunìru a l'associazzioni unu doppu l'autru e addivintaru lu gruppu di vie d'acqua. membru.

 

02Dui chianti di pruduzzioni di valvuli supra larga scala

Ntô princìpiu dû 1930, la Fabbrica dî Macchine Shenhe di Shanghai pruduciu valvuli di canceḍḍu ‘n ghisa a vascia prissioni sutta lu NPS12 pî travagghi acquei. Ntô 1935, la fabbrica funnò na joint venture câ Fabbrica di Tubi di Ferru Xiangfeng e l'azzionisti di Xiangtai Iron Co., Ltd. pi custruiri la Fabbrica di Ferru Daxin (lu pridicissuri dâ Fabbrica di Biciclette di Shanghai), ntô 1936 Compiuta e misi 'n pruduzzioni, ci sunu 100 (1 zhang3,33 m) torni e apparecchiaturi di sollevamentu, pruducennu principalmenti accessori nnustriali e minirari, tubbi d'acqua di ghisa e valvuli di ghisa, la grannizza numinali dâ valvula è NPS6 ~ NPS18, e Po pruggittari e furniri nzemi cumpleti di valvuli pi chianti d'acqua di Nanjiuhoz e a Nanjiuhoz, e li prudutti su' esportati. Doppu ca li mmasura giappunisi occuparu Shanghai ntô 1937, la gran parti di l'impianti e di l'attrizzatura dâ fabbrica foru distruggiuti dû focu di l'artigliirìa giappunisi. L'annu doppu aumintau lu capitali e ripigghiaru li travagghi. nun fu capaci di ricupirari nzinu â vigilia dâ funnazzioni dâ Nova Cina.

Ntô 1935, cincu azzionisti, ntra cui Li Chenghai, n’omu d’affari nazziunali, funnàru nzèmmula a Fabbrica dû Ferru Shenyang Chengfa (u pridicissuri dâ Fabbrica dî Valvuli di Ligàmi) nnâ Strata Shishiwei, ntô Distrittu ri Nancheng, nnâ Città ri Shenyang. Riparari e prudùciri valvuli. Ntô 1939, la fabbrica fu spustata a Beierma Road, ntô distrittu di Tiexi pi l'espansioni e foru custruiuti dui granni attelli pâ fusioni e la lavurazzioni. Ntô 1945, avìa crisciutu a 400 dipennenti e li sò prudutti principali èranu: caldaie supra larga scala, valvuli ‘n ramu ghisatu e valvuli ‘n ghisa sutta terra cu diminsioni nominali sutta li DN800. La Fabbrica di Ferru Shenyang Chengfa è nu prudutturi di valvuli ca sta lottannu pi supravìviri ntâ vecchia Cina.

 

03La nnustria dî valvuli ntô funnu

Duranti la guerra antigiappunisi, assài mprisi a Shanghai e autri posti si trasfireru ntô sud-ovest, quinni lu nùmmuru di mprisi a Chongqing e autri posti ntâ zona di funnu criscìu assài, e la nnustria accuminciò a sviluppàrisi. Ntô 1943, la Fabbrica di màchini di Chongqing Hongtai e la Fabbrica di màchini di Huachang (ntrammi li fabbrichi èranu li pridicissura dâ Fabbrica di valvuli di Chongqing) accuminciaru a riparari e prudùciri parti idraulici e valvuli a vascia prissioni, ca jucaru nu rolu mpurtanti ntô sviluppu dâ pruduzzioni di valvuli civili ntô tempu di guerra e ntô tempu di guerra. Doppu la vittoria dâ guerra anti-giappunisi, la Fabbrica di Ferramenta Lisheng, la Sucità Nnustriali di Zhenxing, la Fabbrica di Ferramenta Jinshunhe e la Fabbrica di Ferramenta Qiyi aprìru succissivamenti pi prudùciri valvuli nichi. Doppu la funnazzioni dâ Nova Cina, sti fabbrichi foru junciuti ntâ Fabbrica di valvuli di Chongqing.

A ddu tempu, certipruduttura di valvulia Shanghai annaru macari a Tianjin, Nanjing e Wuxi pi custruiri fabbrichi pi riparari e prudùciri valvuli. Quarchi fabbrica di ferramenta, fabbrica di tubbi di ferru, fabbrica di màchini o cantieri navali a Pechinu, Dalian, Changchun, Harbin, Anshan, Qingdao, Wuhan, Fuzhou e Guangzhou s'occupau macari di riparari e pruduciri certi valvuli idraulici.


Tempu di pubblicazzioni: 21-lugliu-2022