Priparazzioni prima di l'upirazzioni
Prima di fari funziunari la valvula, s'avissi a lèggiri attentamenti li istruzzioni di funziunamentu. Prima di l'upirazzioni, avissi a èssiri chiaru supra la dirizzioni di purtata dû gas, avissi a fari attenzioni a cuntrullari li signali di apirtura e chiusura dâ valvula. Cuntrullari l'aspettu dâ valvula pi vìdiri si la valvula è umida, si c'è umidità pi èssiri trattamentu di asciugatura; si si scopri ca ci sunnu autri prubblemi di trattari ‘n tempu, nun s’hannu a upirari cu fallimentu. Si la valvula elèttrica è fora sirvizziu pi cchiù assai di 3 misi, la frinata s'avissi a cuntrullari prima di accuminciari, assicuràrisi ca la manìgghia è 'n pusizzioni manuali, e poi cuntrullari l'isolamentu, lu sterzu e li cabblaggi elèttrici dû muturi.
Funzionamentu currettu dî valvuli manuali
Li valvuli manuali sunnu li valvuli cchiù usati, e li sò roti o manichi sunnu pruggittati ‘n accordu câ putenza umana urdinaria, tinennu cuntu dâ risistenza dâ supirfici di sigillatura e dâ forza di chiusura nicissària. Pirciò, nun si pò usari na leva longa o na manu longa pi spustari lu piattu. Quarchi cristianu è abbituatu a l'usu dâ manu a placca, avissi a dari stritta attinzioni a l'apirtura dâ valvula avissi a èssiri usata pi furzari liscia, evitari la forza eccessiva, purtannu a l'apirtura e la chiusura dâ valvula, la forza avissi a èssiri liscia, non 'mpattu. Quarchi apirtura e chiusura di cumpunenti dî valvuli a àuta prissioni foru cunzidirati pi chistu ‘mpattu e li valvuli ginirali nun ponnu èssiri uguali â Gang.
Quannu la valvula è cumpletamenti aperta, la rota a manu s'avissi a nvirtiri nu pocu, accussì ca li fili ntra li stritti, accussì ca nun sciogghiri li danni. Pivalvuli di canceddu a stelu criscenti,pi ricurdari lu cumpletamenti apertu e lu cumpletamenti chiusu quannu la pusizzioni dû stelu, pi evitari lu cumpletamenti apertu quannu l'impattu ntô centru mortu. E facili cuntrullari si è nurmali quannu è cumpletamenti chiusu. Si l'ufficiu dâ valvula è spustatu o lu sigillu dâ bobina ncorpuratu ntra li detriti cchiù granni, la pusizzioni dû stelu cumpletamenti chiusu s'avissi a canciari. Danni â supirfici di sigillatura dâ valvula o â rota manuali dâ valvula.
Signu di apertura dâ valvula: valvula a sfera,valvula a farfalla cuncèntrica, spina dâ valvula stelu supirfici supirficiali scanalatura parallela ô canali, nnicannu ca la valvula 'n pusizzioni cumpletamenti aperta; quannu lu stelu dâ valvula girava di 90 ° a manu manca o a manu dritta, la scanalatura è pirpinniculari ô canali, nnicannu ca la valvula è ‘n pusizzioni cumpletamenti chiusa. Quarchi valvula a sfera, valvula a farfalla, valvula a spina pi chiavi e canalizzari paralleli pi grapiri, virticali pi chiusu. Li valvuli a tri vie e a quattru vie s’avìssiru a usari ‘n accordu câ marcatura di l’apirtura, dâ chiusura e dû ‘nvertimentu. Doppu ca l'upirazzioni è cumplitata, la maniglia mòbbili s'avissi a livari.
Funzionamentu currettu dî valvuli di cuntrollu
Pî evitari l'auta forza d'impattu furmata ntô mumentu di chiusura luvalvula di cuntrollu 'n gomma, la valvula havi a èssiri chiusa vilocimenti, evitannu accussì la furmazzioni di na granni vilucità di ritornu, ca è la causa dâ prissioni d'impattu furmata quannu la valvula è chiusa ‘mprovvisamenti. Pirciò, la vilucità di chiusura dâ valvula avissi a èssiri abbinata currettamenti ô tassu di dicadimentu dû menzu a valli.
Si la vilucità dû menzu di flussu cancia pi n’ampia gamma, la vilucità minima di flussu nun è bastanti pi furzari l’elimentu di chiusura a na fermata custanti. Nna stu casu, lu muvimentu di l'elimentu di chiusura pò èssiri ammucciatu nta nu certu intervallu dâ so cursa. Li vibrazzioni viloci dû elementu di chiusura ponnu fari ca li parti ‘n movimentu dâ valvula si consumanu troppu vilocimenti, purtannu a nu guastu prematuru dâ valvula. Si lu menzu pulsa, la vibrazzioni viloci di l'elimentu di chiusura è macari causata di disturbi estremi dû menzu. Unni chistu è lu casu, li valvuli di cuntrollu s’avìssiru a truvari unni li disturbi medi sunnu ridutti ô minimu.
Tempu di pubbricazzioni: 03-03-2024


