• strisciuni_testa_02.jpg

Classificazzioni e principiu di funziunamentu di l'interrutturi di limiti di valvula

Classificazzioni e principiu di funziunamentu di l'interrutturi di limiti di valvula

giugnuth, 2023

Valvula TWS di Tianjin, Cina

Paroli chiavi:Interruttori di limiti miccànicu; Cummutaturi di limiti di prussimità

1. Cummutaturi di limiti miccànicu

Di sòlitu, stu tipu di cummutaturi veni usatu pi limitari la pusizzioni o la cursa dû muvimentu miccànicu, accussì ca la màchina ca si movi pò firmari autumàticamenti, lu muvimentu nversu, lu muvimentu a vilucità variàbbili o lu muvimentu altirnanti autumàticu 'n basi a na certa pusizzioni o cursa. È furmatu di na testa upirativa, nu sistema di cuntattu e n'alloggiu. Divisi nta azzioni diretta (pulsanti), rullamentu (rutativu), micru-azzioni e cumminazzioni.

 

Interrutturi di limiti a azzioni diretta: lu principiu d'azzioni è simili a chiḍḍu dû pulsanti, la diffirenza è ca unu è manuali, e l'autru è scuntratu cû paraurti dâ parti muventi. Quannu lu bloccu d'impattu ntâ parti mòbbili esterna premi lu tastu pi fari mòviri lu cuntattu, quannu la parti mòbbili partìu, lu cuntattu si riinizzia autumaticamenti sutta l'azzioni dâ molla.

 

Interrutturi di limiti rullanti: quannu lu ferru di firmata (bloccu di cullisiuni) dâ màchina ‘n muvimentu veni primu supra lu rulli di l’interrutturi di limiti, la barra di trasmissiuni gira nzèmmula a l’arvuru rutanti, accussì ca la camma spinci lu bloccu di ‘mpattu, e quannu lu bloccu di ‘mpattu colpisci na certa pusizzioni, spinci lu micru muvimentu rapidamenti L’interrutturi funziona. Quannu lu ferru di firmata dû rulli veni livatu, la molla di ritornu rizzitta l'interrutturi di spustamentu. Chistu è n’interrutturi di limiti di ricuperu autumàticu a sula rota. E lu cummutaturi di viaggiu di tipu rutativu a dui roti nun si po ricupirari ‘n manera autumàtica, e quannu s’affida â màchina ‘n movimentu pi mòvirisi ‘n dirizzioni opposta, lu tappu di ferru s’accuppia cu n’autru rulli pi ripristinarilu.

 

Nu micru-interrutturi è n’interrutturi a spunta attivatu dâ prissioni. Lu sò principiu di funziunamentu è ca la forza miccànica esterna aggisci ntâ canna d'azzioni attraversu l'elimentu di trasmissiuni (primi pin, pulsanti, leva, rulli, ecc.), e doppu ca l'enirgìa s'accumula ô puntu crìticu, veni ginirata n'azzioni istantanea, accussì ca lu cuntattu muventi â fini dâ canna d'azzioni sunnu cunnessi rapidamenti. Quannu la forza supra l'elimentu di trasmissiuni veni livata, la canna d'azzioni pruduci na forza d'azzioni nversa, e quannu la cursa nversa di l'elimentu di trasmissioni arriva ô puntu crìticu di l'azzioni dâ canna, l'azzioni nversa veni cumplitata istantaneamenti. La distanza di cuntattu dû micru-interrutturi è nica, la cursa d'azzioni è curta, la forza di prissioni è nica e l'accensioni è viloci. La vilucità d'azzioni dû sò cuntattu muventi nun àvi nuḍḍu a chi fari câ vilucità d'azzioni di l'elimentu di trasmissiuni. Lu tipu di basi di micru cummutaturi è lu tipu di pin spinta, ca po èssiri dirivatu dû tipu di cursa curta dû pulsanti, lu tipu di cursa granni dû pulsanti, lu tipu di cursa cchiù granni dû pulsanti, lu tipu di pulsanti a rulli, lu tipu di rulli di canna, lu tipu di rulli a leva, lu tipu di vrazzu curtu, lu tipu di vrazzu longu ecc.

 

Lu cummutaturi di lìmiti dâ valvula miccànica di sòlitu adutta lu micru cummutaturi dû cuntattu passivu, e la furma di cummutaturi si po spàrtiri nta: SPDT a lanciu duppiu a polu sìngulu, SPST a lanciu sìngulu a polu sìngulu, DPDT a lanciu duppiu a polu duppiu.

 

2. Cummutaturi di limiti di vicinanza

 

Lu cummutaturi di prussimità, canusciutu macari comu cummutaturi di viaggiu senza cuntattu, nun sulu po scanciari lu cummutaturi di viaggiu cu cuntattu pi cumpletari lu cuntrollu di viaggiu e la prutizzioni di limiti, ma macari èssiri usatu pi cuntari auti, misurazzioni di vilucità, cuntrollu dû liveḍḍu di liquidu, rilevamentu di grannizza di parti, cunnissioni autumàtica di pruciduri di prucissamentu aspittari. Picchì havi li carattirìstichi di scattu senza cuntattu, vilucità d'azzioni viloci, azzioni a diversi distanzi di rilevamentu, signali stàbbili e senza pulsi, travagghiu stàbbili e affidàbbili, vita longa, accuratizza di pusizzionamentu a ripitizzioni auta e adattabbilità a ammienti di travagghiu duri di plàstica, ecc., quinni è ampiamenti usatu nta pruduzzioni di plàstica comu màchini nnustriali, e màchini.

 

Li cummutatura di prussimità su' spartuti sicunnu lu principiu di travagghiu: principalmenti tipu di oscillazzioni a auta friquenza, tipu Hall, tipu ultrasònicu, tipu capacitivu, tipu di bobina diffirinziali, tipu di magnèti pirmanenti, ecc.

 

Tipu di bùgghia diffirinziali: usa la currenti a vortici e lu canciamentu dû campu magnèticu giniratu quannu l’uggettu rilivatu s’avvicina, e òpira attraversu la diffirenza ntra la bùgghia di rilevamentu e la bùgghia di cunfruntu. Cummutaturi di prussimità capacitiva: è cumpostu principalmenti di n’uscillaturi capacitivu e di nu circùitu elèttronicu. La so capacità s’attrova nnâ ntirfacci di rilevamentu. Quannu n’uggettu s’avvicina, oscilla a causa dû canciamentu dû so valuri di capacità di accuppiamentu, ginirannu accussì n’oscillazzioni o firmannu l’oscillazzioni pi ginirari un signali di nisciuta. sempri cchiù canciamenti. Cummutaturi di prussimità di Hall: funziona cummirtennu signali magnètici nta n’uscita di signali elèttrici, e la so uscita àvi na funzioni di mantinimentu dâ mimoria. Lu dispusitivu sinsìbbili magnèticu nternu è sinsìbbili sulu ô campu magnèticu pirpinniculari â facci finali dû sinsuri. Quannu lu polu magnèticu S s’affaccia ncapu lu cummutaturi di prussimità, l’uscita dû cummutaturi di prussimità àvi un saltu pusitivu, e l’uscita è auta. Si lu polu magnèticu N s’affaccia ncapu lu cummutaturi di prussimità, l’output è vasciu. liveḍḍu.

 

Cummutaturi di prussimità ultrasònicu: è cumpostu principalmenti di sinsura di ciramica piezuelèttrici, dispusitivi elèttronici pi trasmèttiri unni ultrasònichi e riciviri unni riflitti, e cummutatura a ponti cuntrullati di prugrammi pi ajustari l'intervallu di rilevamentu. È adattu pi rilevari uggetti ca nun ponnu o nun ponnu èssiri tuccati. La sò funzioni di cuntrollu non è disturbata di fattura comu lu sonu, l'elittricità e la luci. Lu birsagghiu di rilevamentu po èssiri n’uggettu ‘n statu sùlidu, liquidu o ‘n pulviri, purtantu ca po riflèttiri unni ultrasònichi.

 

Cummutaturi di prussimità di oscillazzioni a auta friquenza: è attivatu di mitaḍḍu, cumpostu principalmenti di tri parti: oscillaturi a auta friquenza, circuitu ntigratu o amplificaturi a transistor e dispusitivu di nisciuta. Lu so principiu di funziunamentu è: la bùgghia di l’uncillaturi gènira un campu magnèticu altirnatu nnâ supirfici attiva dû cummutaturi, quannu n’uggettu di mitaḍḍu s’avvicina â supirfici attiva, la currenti a vortici ginirata dintra l’uggettu di mitaḍḍu assorbi l’enirgìa di l’uncillaturi, facennu firmari l’uncillaturi. Li du’ signali di uscillazzioni e firmata di virbazzioni di l’uncillaturi vennu trasfurmati ‘n signali di cummutazzioni binari doppu ca vennu furmati e amplificati, e li signali di cuntrollu di cummutazzioni vennu nisciuti.

 

Lu cummutaturi di limiti dâ valvula a nnuzzioni magnètica giniralmenti adutta lu cummutaturi di prussimità a nnuzzioni elettrumagnètica dû cuntattu passivu, e la furma di cummutaturi si po spàrtiri nta: SPDT a lanciu duppiu a polu sìngulu, SPSr a lanciu sìngulu a polu sìngulu, ma nuḍḍu DPDT a lanciu duppiu a polu duppiu. La nnuzzioni magnètica è giniralmenti spartuta nta 2 fili nurmalmenti aperti o nurmalmenti chiusi, e lu 3 fili è simili ô SPDT a duppiu lanciu a sulu polu, senza nurmalmenti aperti e nurmalmenti chiusi.

 

La valvula di sigillu d'acqua di Tianjin Tangguspicializzatu nvalvula a farfalla, Valvula di canceddu, Valvula di cuntrollu, Filtru a Y, Valvula di bilanciamentu, ecc.


Tempu di pubblicazzioni: 17 giugnu 2023