• strisciuni_testa_02.jpg

Vantaggi e Svantaggi di Vari Valvuli

Valvula di canceḍḍu: na valvula di canceḍḍu è na valvula ca usa nu canceḍḍu (placca di canceḍḍu) pi mòvirisi ‘n virticali lùongu l'assi dû passaggiu. È usatu principalmenti ntê cunnitturi pi isulari lu menzu, cioè, cumpletamenti apertu o cumpletamenti chiusu. ‘n giniràli, li valvuli a canceḍḍu nun sunnu adatti pâ rigulazzioni dû flussu. Pò èssiri usatu sia pi timpiraturi vasci ca pi applicazzioni a timpiraturi e prissioni auti, a sicunna dû matiriali dâ valvula.

 

Tuttavia, li valvuli di canceḍḍu giniralmenti non sunu usati ntê cunnitturi ca trasportunu pasta o media simili.

Vantaggi:

Vascia risistenza ê fluidi.

 

Richiedi na turcenti cchiù nica pi l'apirtura e la chiusura.

 

Pò èssiri usatu nta sistemi di flussu bidirizziunali, pirmittennu ô menzu di scurriri ntâ tutti dui li dirizzioni.

 

Quannu è cumpletamenti aperta, la supirfici di sigillatura è cchiù picca suscittìbbili a l'erusioni dô menzu di travagghiu rispettu ê valvuli a globbu.

 

Struttura sèmplici cu nu bonu prucessu di produzzioni.

Lunghizza dâ struttura cumpatta.

 

Svantaggi:

Diminsioni cumplissivi cchiù granni e spazziu pi l'installazzioni nicissari.

Frizzioni e usura rilativamenti cchiù auti ntra supirfici di sigillatura duranti l'apirtura e la chiusura, supratuttu a timpiraturi auti.

Li valvuli di canceḍḍu di sòlitu hannu du’ supirfici di sigillatura, ca ponnu aumintari li difficultà ntâ prucidura, ntâ macinazzioni e ntâ manutinzioni.

Tempu d'apirtura e chiusura cchiù longu.

 

Valvula a farfalla: Na valvula a farfalla è na valvula ca usa n’elimentu di chiusura a forma di discu pi girari circa 90 gradi pi grapiri, chiudiri e rigulari lu flussu dî fluidi.

Vantaggi:

Struttura sèmplici, grannizza cumpatta, liggera, e vasciu cunsumu di matiriali, ca lu renni adattu pi valvuli di granni diamitru.

Apertura e chiusura viloci cu na vascia risistenza ô purtata.

Pò manijari media cu particeḍḍi sulidi suspinnuti e pò èssiri usatu pi media ‘n pulviri e granulari a sicunna dâ risistenza dâ supirfici di sigillatura.

Adattu pi l'apirtura, la chiusura e la rigulazzioni bidiritziunali ntê cunnitturi di vintilazzioni e rimozzioni dâ pruvulazzu. Ampiamenti usatu ntâ mitallurgìa, ntâ nnustria liggera, ntâ putenza e ntê sistemi pitruchìmici pi gasdutti e vie d'acqua.

 

Svantaggi:

 

Gamma di rigulazzioni dû flussu limitatu; quannu la valvula è aperta dû 30%, lu purtata supira lu 95%.

Non adattu pi sistemi di cunnitturi a timpiraturi auti e a prissioni auta a causa di limitazzioni ntâ struttura e ntê matiriali di sigillatura. Di sòlitu, funziona a timpiraturi sutta li 300°C e PN40 o sutta.

Rinnenza di sigillatura rilativamenti cchiù scarsi rispettu a valvuli a sfera e a globbu, quinni nun è idiali pi applicazzioni cu riquisiti di sigillatura auti.

 

Valvula a sfera: na valvula a sfera veni di na valvula a spina, e lu so elementu di chiusura è na sfera ca gira di 90 gradi ntunnu a l'assi dâvalvulastelu pi raggiungiri l'apirtura e la chiusura. Na valvula a sfera è usata principalmenti ntê cunnitturi pi l'arrestu, la distribbuzzioni e lu canciamentu dâ dirizzioni dû flussu. Li valvuli a sfera cu apirturi a forma di V hannu macari boni capacità di rigulazzioni dû flussu.

 

Vantaggi:

 

Risistenza ô flussu mìnima (praticamenti zeru).

Applicazzioni affidàbbili nta media currusivi e liquidi a vasciu puntu di vugghiuta pirchì nun s'attacca duranti l'upirazzioni (senza lubrificazzioni).

 

Raggiungi na sigillatura cumpleta nta n'ampia gamma di prissioni e timpiraturi.

Apertura e chiusura viloci, cu certi strutturi ca ànnu tempi di apertura/chiusura curti di 0,05 a 0,1 sicunni, adatti pi sistemi di automazzioni ntê banchi di prova senza impattu duranti l'upirazzioni.

 

Pusizzionamentu autumàticu ntê pusizzioni di cunfini cu l'elimentu di chiusura a palla.

Sigillatura affidàbbili supra tutti dui li lati dû menzu di travagghiu.

 

Nudda erosioni dê supirfici di sigillatura dê media a vilucità auta quannu sunu completamenti aperti o chiusi.

Struttura cumpatta e liggera, ca la renni la struttura di valvula cchiù adatta pi sistemi di media a vascia timpiratura.

 

Lu corpu simmètricu dâ valvula, supratuttu ntê strutturi dû corpu dâ valvula saldati, po risistiri ô stress dî cunnitturi.

 

L'elimentu di chiusura pò risistiri ê diffirenzi di prissioni auti duranti la chiusura. Li valvuli a sfera cumpletamenti saldati ponnu èssiri sippilluti sutta terra, accussì ca li cumpunenti nterni nun sunnu eruditi, cu na durata di sirvizziu massima di 30 anni, facennuli idiali pî cunnitturi di pitroliu e gas.

 

Svantaggi:

 

Lu matiriali principali di l’aneḍḍu di sigillatura di na valvula a sfera è lu politetrafluoruetileni (PTFE), ca è inerti a quasi tutti li sustanzi chimichi e havi carattirìstichi cumpleti comu nu cufficenti di frizzioni vasciu, pristazzioni stàbbili, risistenza ô nvicchiamentu, adattabbilità a granni gamma di timpiraturi e pristazzioni di sigillatura eccizziunali.

 

Cumunca, li prupità fìsichi dû PTFE, ntra li quali lu so cufficenti di spanzioni cchiù autu, la sinzibbilità ô flussu friddu e la scarsa cunnuttività tèrmica, abbisognu ca la pruggettazzioni di sigilli di seggi si basa ncapu a sti carattirìstichi. Pirciò, quannu lu matiriali di sigillatura addiventa duru, l'affidabbilità dû sigillamentu è cumprumissa.

 

Sparti, lu PTFE àvi na vascia risistenza a timpiraturi e si po usari sulu sutta li 180°C. Oltri sta timpiratura, lu matiriali di sigillatura s'invicchia. Cunzidirannu l'usu a longu tèrmini, di sòlitu nun veni usatu supra a 120°C.

 

Li sò rinnimenti rigulaturi sunnu rilativamenti ‘nfiriùri a chiḍḍi ri 'na valvula a globbu, ‘n particulari li valvuli pneumàtichi (o valvuli elèttrichi).

 

Valvula globba: si rifirisci a na valvula unni l'elimentu di chiusura (discu dâ valvula) si movi lùongu la linia cintrali dû sediu. La variazzioni di l'urificiu dû sediu è direttamenti prupurziunali ô spustamentu dû discu dâ valvula. A causa dû curtu spustamentu di apirtura e chiusura di stu tipu di valvula e dâ so funzioni di arrestu affidàbbili, accussì comu la rilazzioni prupurziunali ntra la variazzioni di l'urificiu dû sediu e lu spustamentu dû discu dâ valvula, è assai adatta pâ rigulazzioni dû flussu. Pirciò, stu tipu di valvula è cumunimenti usata pi scopi di arrestu, rigulazzioni e frinamentu.

Vantaggi:

 

Duranti lu prucessu di apirtura e chiusura, la forza di frizzioni ntra lu discu dâ valvula e la supirfici di sigillatura dû corpu dâ valvula è cchiù nica di chiḍḍa di na valvula di canceḍḍu, facennula cchiù risistenti a l’usura.

 

L'autizza di l'apirtura è giniralmenti sulu 1/4 dû canali dû sediu, quinni è assái cchiù nica di na valvula di canceḍḍu.

 

Di sòlitu, c'è sulu na supirfici di sigillatura ntô corpu dâ valvula e ntô discu dâ valvula, accussì è cchiù fàcili la pruduzzioni e la riparazzioni.

 

Havi na risistenza a timpiraturi cchiù auta picchì l'imballaggiu di sòlitu è ​​na misculanza di amiantu e grafiti. Li valvuli a globbu su’ usati di sòlitu pî valvuli a vapuri.

 

Svantaggi:

 

A causa dû canciamentu dâ dirizzioni dû flussu dû menzu attraversu la valvula, la risistenza ô flussu mìnima di na valvula a globbu è cchiù auta di chiḍḍa dâ maggiuranza di l’autri tipi di valvuli.

 

A causa dâ cursa cchiù longa, la vilucità d’apirtura è cchiù lenta rispettu a na valvula a sfera.

 

Valvula a spina: si rifirisci a na valvula rutativa cu n’elimentu di chiusura sutta forma di spina a cilìnnaru o a conu. Lu tappu dâ valvula nnâ valvula dû tappu veni giratu di 90 gradi pi culligari o siparari lu passaggiu ntô corpu dâ valvula, arrivannu a l'apirtura o â chiusura dâ valvula. La furma dû tappu dâ valvula pò èssiri a cilìnnaru o cònica. Lu so principiu è simili a chiḍḍu di na valvula a sfera, ca fu sbiluppata supra la basi dâ valvula a spina e veni usata principalmenti ntô sfruttamentu dî campi pitrolìfiri accussì comu ntê nnustri pitruchìmichi.

 

Valvula di sicurizza: servi comu dispusitivu di prutizzioni contra la supraprissioni supra navi, apparecchiaturi o cunnutti a prissioni. Quannu la prissioni rintra l'attrizzatura, la navi o lu cunnuttu supira lu valuri ammissibbili, la valvula s'apri automaticamenti pi rilassari la capacità cumpleta, evitannu n'ultiriuri aumentu dâ prissioni. Quannu la prissioni scinni ô valuri spicificatu, la valvula s’avissi a chiùdiri automaticamenti subbitu pi prutèggiri lu funzionamentu sicuru di l’attrizzatura, dâ navi o dû cunnuttu.

 

Trappula dû vapuri: ntô trasportu dû vapuri, aria cumpressa e autri media, si furma acqua cundinsata. Pi assicurari l'efficienza e lu funziunamentu sicuru dû dispusitivu, è nicissariu scaricari ‘n tempu sti media ‘nutili e dannusi pi mantèniri lu cunzumu e l'usu dû dispusitivu. Havi li funzioni siguenti: (1) Pò scaricari rapidamenti l'acqua cundinsata ca veni ginirata. (2) Èvita la pirdita di vapuri. (3) Rimuvi.

 

Valvula di riduzzioni dâ prissioni: è na valvula ca arridduci la prissioni di ngressu a na prissioni di uscita disijata attraversu l'aggiustamentu e s'affida a l'enirgìa dû menzu stissu pi mantèniri automaticamenti na prissioni di uscita stàbbili.

 

Valvula di cuntrollu: canusciuta macari comu valvula di non ritornu, privinturi di ritornu, valvula di ritornu prissioni o valvula a sensu unicu. Chisti valvuli vennu aperti e chiusi automaticamenti dâ forza ginirata dô flussu dû menzu ntô cunnuttu, facennuli divintari nu tipu di valvula autumàtica. Li valvuli di cuntrollu sunu usati ntê sistemi di cunnitturi e li so funzioni principali sunu di evitari lu ritornu mediu, evitari l'inversioni dê pumpi e dê mutura di cunnuta e libbirari li media dê cuntinitura. Li valvuli di cuntrollu ponnu èssiri usati macari ntê cunnitturi ca furnisciunu sistemi ausiliari unni la prissioni pò aumintari supra la prissioni dû sistema. Si ponnu catigurizzari principalmenti 'n tipu rutativu (rota 'n basi ô centru gravitazziunali) e tipu ascensuri (si movi longu l'assi).


Tempu di pubblicazzioni: 03 giugnu 2023