Fabbricatuvalvulas hannu a subìri vari test ri rinnimentu, u cchiù ‘mpurtanti è u test ri prissioni. Lu test di prissioni è pi virìficari si lu valuri di prissioni ca la valvula pò risistiri suddisfa li riquisiti dî regolamenti di produzzioni.Ntô TWS, luvalvula a farfalla morbida, havi a èssiri purtatu prova di strinciuta dû sediu a àuta prissioni. La prissioni spicificata nta 1,5 voti di PN s’havi a applicari a l’acqua di prova.
Palori chiavi:Provi di prissioni;Valvula a farfalla morbida; Prova di strinciuta dû sediu a prissioni
Giniralmenti, la prova di prissioni divalvulihavi a rispittari li siguenti principi e pricauzzioni:
(1) ‘n ginirali, luvalvulanun è suggettu a prova di forza, ma luvalvulacorpu e cofanu doppu la riparazzioni o luvalvulacorpu e cofanu cu danni di curruzzioni s'avìssiru a pruvari pâ risistenza. Pâ valvula di sicurizza, la sò prissioni custanti, la prissioni di riassimentu e autri provi hannu a èssiri cunfurmi ê spicificazzioni dî sò istruzzioni e ê rigulamenti rilivanti.
(2) La prova di risistenza e strinciuta s'avissi a fari prima divalvulaè stallata. Lu 20% dî valvuli a vascia prissioni sunnu cuntrullati ‘n puntu, e lu 100% s’avissiru a cuntrullari si nun sunnu qualificati; Si avissi a cuntrullari lu 100% dî valvuli a prissioni media e àuta.
(3) Duranti la prova, la pusizzioni di stallazzioni dûvalvulaavissi a èssiri ntâ dirizzioni unni l'ispezzioni è fàcili.
(4) Pivalvulisutta forma di cunnissiuna saldati, si nun si po usari lu test di prissioni dâ placca cieca, si po usari lu sigillu cònicu o lu sigillu a aneddu O pâ prova di prissioni. (5) Esclùdiri l'aria dâ valvula cchiù assai pussìbbili duranti lu test idràulicu.
(6) A prissioni avissi a èssiri aumintata a picca a picca duranti lu test, e nun è cunsentita na prissurizzazzioni forti e ‘mpruvvisa.
(7) La durata dû test di risistenza e dû test di tipu di sigillatura è giniralmenti di 2-3 minuti, e li valvuli mpurtanti e spiciali avissiru a durari pi 5 minuti. Lu tempu di prova pî valvuli a diamitru nicu po èssiri currispunnentimenti cchiù curtu, e lu tempu di prova pî valvuli a diamitru granni po èssiri currispunnentimenti cchiù longu. Duranti lu test, si ci sunnu dubbi, lu tempu dû test pò èssiri allungatu. Duranti lu test di risistenza, sudazzioni o pirdita dûvalvulacorpu e cofanu non è pirmissu. La prova di sigillatura veni fatta sulu na vota pi giniralivalvuli, e du’ voti pî valvuli di sicurizza, a àuta prissionivalvulie àutri vitalivalvuli. Duranti lu test, è cunsentita na quantità nica di pirdita pi valvuli nun mpurtanti cu prissioni vascia e granni diamitru e valvuli cu rigulamenti pi cunsentiri pirditi; a causa dî diversi riquisiti pi valvuli ginirali, valvuli di centrali, valvuli marini e autri valvuli, li riquisiti di pirdita avissiru a èssiri li siguenti: Eseguiri sicunnu li rigulamenti rilivanti.
(8) La valvula di accilirazzioni nun è suggetta â prova di strinciuta dâ parti di chiusura, ma s'avissi a fari la prova di risistenza e la prova di strinciuta di l'imballaggiu e dâ guarnizzioni. (9) Duranti lu test di prissioni, la forza di chiusura dâ valvula pò èssiri chiusa sulu dâ forza fìsica nurmali di na pirsuna; nun è cunsentitu applicari forza cu strumenti comu li levi (a parti la chiavi dinamica). Quannu lu diamitru dâ rota a manu è cchiù granni o avali a 320 mm, dui pirsuni ponnu travagghiari nzèmmula. chiusura.
(10) Pî valvuli cu nu sigillu supiriuri, l'imballaggiu s'avissi a pigghiari pi fari nu test di strinciuta. Doppu ca lu sigillu supiriuri è chiusu, cuntrullari si ci sunnu pirditi. Quannu si usa lu gas comu prova, cuntrullari cu l'acqua rintra la scatula dû farcimentu. Quannu si fa lu test di strinciuta di l'imballaggiu, lu sigillu supiriuri nun è pirmissu èssiri ‘n pusizzioni stritta.
(11) Pî quarsiasi valvula cu nu dispusitivu di cunnuta, quannu si prova la sò strinciuta, lu dispusitivu di cunnuta s’avissi a usari pi chiudiri la valvula e fari la prova di strinciuta. Pî dispusitivi a manu, s’havi a fari macari la prova di sigillatura dâ valvula chiusa manualmenti.
(12) Doppu la prova di risistenza e di strinciuta, la valvula di bypass stallata nnâ valvula principali havi a èssiri pruvata pâ risistenza e la strinciuta nnâ valvula principali; quannu si grapi la parti di chiusura dâ valvula principali, s'havi a grapiri puru iḍḍa di cunsiguenza.
(13) Duranti lu test di risistenza dî valvuli ‘n ghisa, tuccari lu corpu dâ valvula e lu cupirchiu dâ valvula cu nu campanu di ramu pi cuntrullari li pirditi.
(14) Quannu la valvula veni pruvata, tranni ca pê valvuli a tappu ca pirmèttinu di ngrassari la supirfici di sigillatura, autri valvuli nun ponnu pruvari la supirfici di sigillatura cu l'ogghiu.
(15) Duranti la prova di prissioni dâ valvula, la forza di prissioni dâ placca cieca ncapu la valvula nun avissi a èssiri troppu granni, pi evitari la difurmazzioni dâ valvula e nfruenzari l'effettu di prova (si la valvula di ghisa è prissa troppu forti, si danneggia).
(16) Doppu ca lu test di prissioni dâ valvula è cumplitatu, l'acqua accumulata rintra la valvula s'avissi a livari 'n tempu e asciugari, e s'avissi a fari macari na registrazzioni di prova.
In Valvula TWS, riguardu lu nostru pruduttu principali, la valvula a farfalla morbida, havi a èssiri purtata prova di strinciuta dû sediu a àuta prissioni. E lu menzu di prova è acqua o gas, e la timpiratura dû menzu di prova è ntra 5°C~40°C.

E li provi ca vennu appressu sunnu la strinciuta dâ scoccia e dî rinnimenti dâ valvula.
Lu so scopu è ca lu test cunfirma la tenuta dâ pirdita dû scorciu cumprisa la sigillatura dû miccanìsimu upirativu contra la prissioni nterna.
Duranti la prucidura di prova, avemu a nutari ca lu fluidu di prova havi a èssiri acqua.

E lu discu dâ valvula havi a èssiri ‘n pusizzioni parzialmenti aperta.Li cunnissioni finali dâ valvula hannu a èssiri sbiancati e tutti li cavità chini di l'acqua di prova. La prissioni spicificata nta 1,5 voti di PN s’havi a applicari a l’acqua di prova.
Tempu di pubbricazzioni: 23-apr-2023
